joi, 20 iulie 2017

Spoznal aj Djokoviča. Ale musel skončiť a teraz trénuje tenisové talenty

Vejmelka chce prostredníctvom akadémie svoje skúsenosti odovzdávať mladým talentovaným hráčom. Rád by postavil svoj tenisový areál so všetkým potrebným zázemím. "Ani po troch operáciách kolená som sa tenisu nechcel vzdať, preto som sa rozhodol svoju energiu a skúsenosti odovzdať mladým tenisovým nádejam," uviedol rodák z Frýdku-Místku, ktorý vlani založil vlastnú tenisovú akadémiu. Momentálne využíva kurty v Palkovič a Metylovice. "Vo Frýdku-Místku ma nikam nechcú bet 365 pustiť, berú ma ako konkurenciu. Obávajú sa, že by niektorí hráči chceli trénovať so mnou. "

V budúcnosti chce bývalý profesionálny tenista, ktorý bol najviac na 247.mieste rebríčka ATP, postaviť bet365 stavky vlastný tenisový areál. "Chcel by som tu zaviesť model, ktorý som poznal, keď som bol rok v Brazílii. Tamojšie deti jazdili spoločne autobusom zo školy rovno na tenis. Popoludní trénovali a taky sa učili do školy. Večer sa potom vrátili domov plné zážitkov, "priblížil Vejmelka, ktorý v Južnej Amerike trénoval s trojnásobným víťazom Roland Garros Gustavo Kuerten.

" Z trénovanie v Brazílii som bol nadšený. Česi majú síce inú mentalitu, ale verím, že sa nájdu takí, ktorým takýto spôsob bude vyhovovať. Okrem tréningov by sa tiež pripravovali na ďalší deň do školy a v reštaurácii by mali k dispozícii kvalitnú stravu, "načrtol svoju predstavu mladý tréner.Momentálne u Vejmelka trénujú detí z Frýdku-Místku a okolie, ale výnimkou nie sú ani zverenci z iných častí republiky. Niekdajší profesionál, ktorý vo svojej kariére vyhral pätnásť turnajov Futures, sa akadémiu venuje nepretržite. "Nepoznám voľno. Snažím sa hráčom odovzdávať všetky skúsenosti. Deťom sa venujem nielen na tréningoch, ale jazdím s nimi aj cez víkendy po turnajoch, "zdôraznil Vejmelka.

U bývalého profesionálneho hráča sa momentálne pripravuje tiež švajčiarska hráčka Samira Giger, ktorá je 747. v rebríčku WTA.


Po ročnej pauze vynútenej zranením sa chce vrátiť medzi profesionálne tenistky. "Adama som si vybrala, pretože sa mi páčil jeho prístup. Je to profesionál, ktorý bet365 bonus má skúsenosti zo svetových turnajov.Vie, bet365 ako to chodí a čo treba urobiť, "povedala Samira Giger.

bet365 mobil

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.